luni, 9 septembrie 2013

Problema eutanasierii cainilor fara stapan vazuta de un caine cu stapan

Daca Gremlin, cainele meu, ar putea vorbi, cu siguranta ar avea o opinie despre cainii fara stapan care ucid oameni in strada. Asa cum o cunosc eu de vreo 10 ani, cu siguranta ar spune DA eutanasierii lor. Si are argumente.
Pe Gremlin o cheama Gremlin deoarece seamana cu personajele acelea mici si rele, care se inmulteau cand erau stropite cu apa. Gremlin este un bichon de havana care cantareste, cand are toata blana pe ea, vreo 3,4 kg. Cu exceptia putinilor oameni din jurul ei, maraie la toti ceilalti si nu se teme de nimic. Nici de oameni, nici de masini, nici de caini, nici de altceva. Numai ca, intr-o duminica insorita si frumoasa de vara, pe cand ne intorceam dintr-o excursie, a avut parte de sperietura vietii ei.
Pentru ca amandoua aveam limba de un cot in masina mea fara aer conditionat, am oprit pentru a bea apa la un han de pe marginea drumului. Am tras masina la umbra si am coborat. Intai eu, apoi Gremlin. Nu stiu de unde si nici cand, in mai putin de un minut catelusa mea era smotocita de o haita de caini aparuta ca din senin. Convinsa fiind ca nici ea nu m-ar fi lasat balta intr-o astfel de situatie, am intrat intre ei si am reusit sa o iau pe Gremlin in brate si s-o rup la fuga spre terasa, tipand dupa ajutor. N-aveam cheile la indemana, asa ca mi s-a parut cea mai buna idee. Eram muscata de mana stanga, insa nu parea grav. In fine, am baut cumva apa si o cafea. Lui Gremlin nu i-a mai trebuit nimic. A stat la picioarele mele, sub masa, incolacita in jurul cozii. Cand am ajuns in masina am observat ca Gremlin a mea era muscata de picioare, de burta...era vai de ea. Cu orgoliul facut praf si smotocita bine, nu a mai fost interesata de drum. Credeam ca nu mai ajungem odata la veterinar. Cat despre excursie, fusese deja stricata. Din fericire, ranile lui Gremlin nu au fost grave. Amandoua ne-am vindecat, fara urmari. Dar, daca ar fi sa o intrebam pe ea, un caine cu stapan ce parere are despre problema eutanasierii fratilor ei fara stapan, cunoscand-o de vreo 10 ani, va asigur ca ar vota DA la referendumul lui Oprescu. Garantat!

5 comentarii:

Anonim spunea...

Noi va salutam, Roxi si Oxy (pitbull) . Ne pare rau de micuta Gremlin, dar avem si noi povestea noastra. Chiar daca e pitbull si e recomandata ca un caine AGRESIV, CAINE DE LUPTA etc. a fost muscata rau de un caine fara stapan. Rezultatul? Pitbull-ul cu stapan e de vina, maidanezul era liber pe strada in continuare. Si Oxy(pitbull) nici macar nu a reactionat la atacul maidanezului. Mai lasam multe fiare pe strazi ?

dan spunea...

dupa ce au ucis 14 oamenii si au sfasiat peste 2 milioane mafia cutomaniaca face noi si noi victime.si romanii stau ca vitele sa fie muscati de maidanezi,ei si familiile lor

Anonim spunea...

De acord cu dvs. Eu am scris in urma cu cativa ani un articol pe blogul personal prezentand argumente pentru eutanasierea maidanezilor. Recent mai multe grupuri de asa zisi aparatori ai drepturilor animalelor au dat de acest articol si, profitand oarecum si de naivitatea mea, din cauza careia pe ici si pe colo mai erau date personale, au inceput sa ma hartuiasca si sa ma ameninte. Va sfatuiesc insistent sa va protejati datele personale!

Sebeni spunea...

sper ca nu prea mult...

Sebeni spunea...

imi pare rau pt problemele dvs, va multumesc.