luni, 9 septembrie 2013

Ma intorc la blog


In septembrie 2008 imi faceam blog. Eram activa si dependenta de postarile amicilor mei, bloggeri. Si imi placea sa scriu.
 E drept, nu ma prinsese microbul FB, asa ca aici gaseam ceea ce ma interesa despre colegii mei de breasla de atunci.
In octombrie 2010 renuntam la blog. Intrasem in comunitatea FB si consideram ca acolo gasesc ceea ce blogul nu imi oferea : informatie in real time.
Nimic mai fals! Iata-ma, dupa 3 ani, revenind la blog, satula de poze cu pisicute, caluti, catelusi, bebelusi, floricele, dealuri, vai, apusuri, rasarituri, ploi si alte chestii care arareori mi-au transmis emotia pe care mi-o transmiteau cuvintele citite aici.
Dupa 3 ani, l-am gasit neschimbat. In poza de aici sunt mai tanara decat in cea de pe FB, facuta in aceasta vara. Dar o las asa. Ma simt mai bine, ma simt confortabil. Am mai fost pe aici. Cunosc locul. Si imi place. Asa ca, ma intorc la blog.


Niciun comentariu: